Pages

Monday, January 18, 2010

pesanan penaja

umi pesan kal0 da de bf, xyh lyn laki len baek sgt. xyh kuar ngn laki len. nt kal0 gado kang aku jgk yg susah. (aisshh mst umi aku de pengalaman neh)

umi pesan lg, kal0 bf nk tlg kita (mksd aku if melibatkan sumthing yg berharga spt duit yg saaanggaaat byk) xpyh la trima. nt kalo terbreak up kang aku jgk yg susah. kang xpsl 2 terhutang budi n lagi teruk kang xpsl2 si bf berdendam ngn kite. kal0 da dendam, mcm2 hal bleh jd. huhu jauhkan la kami (kaum hawa) drp smua ni

tp kalo bf/gf sndiri xcaye kt psangan msg2 cne? baek xpyh kapel kan..

btw,minggu ni adalah mggu stress. test berturut-turut-turut-turut (tiru sha)
21/1 - numerical method
22/1 - control engineering
23/1 - material technology
4/2 - quality engineering

h0yeh at last tket cuti mid sem da setel. yahuu rasa cm aku adalah sperma yg btuah di kalangan bjuta sperma yg lain sbb bjaye rebut ovum (tiket). plan asal nk blik berdua then sekor sperma giv up (mcnad) di tgh2 pertarungan. aku xkan giv up, kmudian dtg lg sek0r sperma nk join perlumbaan (mksdnye nk blk sma ngn aku la) tp tiba2 sperma ni wt hal. mmg da agk sperma ni kecek keling. last2 aku lah satu2nya sperma yg bjaye. hahaha means aku blk sorg2 je la nnt. waahh at least aku xsia2 ilmu bio yg aku blaja dlu. hak3
h0pefully da tade mmpi ngeri dlm bus nanti. amin... mmpi ngeri tsebut xperlu la kot nk cite kt cni. haha bodoh punye makhl0k. any volunter nk pick up aku kt kb nnt? ;)

wpun kt0rg ni bgn tdo kul10am, tp kt0rg exercise jgk ptg2. kcuali mcnad la sbb die pg bgn kul10am, then ptg tdo plak kul3pm. tp beliau tetap maintain kurus. hebat kan beliau? yeaahh mari kite mneruskan azam utk kurus supaya xjd mcm
'kenderaan berat ikut lorong kiri'. (kata2 semangat utk dila n chenab)

p/s utk aku: xperlu kot nk wt muka bsggh cmni!

sy suka pic ni. smua org happy tgh 'exercise'.
terima kasih kpd photographer yg sgt hebat..

1 comment:

Anonymous said...

conclusion
dengar la umi oyat tu...;)