Pages

Thursday, April 9, 2009

jgn manis trus ditelan, pht trus dibuang..

perrrgghh gile mantap title entry ak kali nih. ayat berkiasan tu beb. musti pemilik ayat 2 jiwang abes. haha jiwang kah?? xlgsg ak rse. opss..
tujuan sbnr mau jwb tag drp empunye bl0g ayat2 cinta tuh..

1.Bekas kekasih saya adalah :
ahh suda laa kau. buang mse igt nme die. kekasih sy skrg adalah mamed.
2.Saya sedang mendengar:
bunyi kipas n bunyi bus yg sgt menyakitkn hati
3.Mungkin saya patut :
pegi toilet skrg. xgne thn berak. huhu
4.Saya suka :
sem ni da nk abes.
5.Sahabat-sahabat baik saya :
mir n tuya. mereka bam2 tp sy x. sy wat2 tp mereka x. (read:wat=jerawat)
6.Saya tak paham :
bile rumet sy xnk trime mknn yg sy bg. pdhal sy xjampi serapah pn kt mknn 2. rumet sy kejam plus xpndai amik hati org (evil laugh)
7.Saya kehilangan :
duet slps byr pape yg sy bli
8.Ramai yang berkata :
mamed sy ensem
9.Makna nama saya :
princess
10.Cinta itu adalah:
cinta itu b0le diumpamakan bagai mkn smbl belacan. walau pedas hingga mengalir air mata namun ttp dimkn jua.. (sape tau lagu ni, cpt agkt tgn!!)
11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
mengemop lantai bilik. cittpooraaahh anne nih xreti bkk air smpai bnjir blik aku!
12.Saya akan cuba :
bgn awl tyme stdy week
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
4ever
14.Telefon bimbit saya :
ada dpn sy ni
15.Bila saya terjaga dari tidur :
ak mmpi ape ek mlm td?
16.Saya paling meluat apabila :
bile tgk muka hamba Allah SMI. sian die xbslh. n ak juge meluat bile die suke tiru aku
17.Pesta/Parti adalah :
bile org rmai dtg n suke2 n mkn2 n borak2 n tari2 n balik kepenatan
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
bobo
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:

tyme skulah.
20.Hari ini :
rumet tlg mmpengaruhi sy utk mangun lmbt n ponteng clas solid.
21.Malam ini saya akan :
g meeting pesbacs
22.Esok pula saya akan :
mangun lmbt lg sbb esk tade clas
23.Saya betul2 inginkan :
keajaiban dlm ketas test solid sy. amin yaa robbal alamin..
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
comelnya!
macam
bidadari. sumpah cantek ciptaan Allah ni
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
b0th
26.Makanan Barat atau Jepun:
b0th
27.Bilik yang terang atau gelap :
gelap. best nk berasmara dana
28.Makanan segera adalah :
megi n super ring
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
xplen kt mcnad nape blik sy banjir
30.Siapa yang anda nak Tag?

-koseng pokya
-iena hashim
-aiko
-ida utm
-rumet aku. JWB LG SKALI!!

11 comments:

nods said...

8.Ramai yang berkata :
mamed sy ensem
hahaha..ape yg mu menculah ni mira wei?? mamed "ensem" br btol...hahaha

sharamli said...

meknad ngarut pedi0?gilak ka apa...

mesti dy nk ckp camni
sapuan saya ensem jgk..muahaha

sharamli said...

bapa kali m0 buat?
s0lid p0n xstdy g ni...
haiyaaaa

mira said...

nonod: mg hilo ko hapo?

sharamli: boha lg ensem kacak bergaya drp sapue. muahahaha haha pas test solid br jwb! dgn jwpn lain..

sharamli said...

test s0lid hil0 hap0...
final la mek..bp kali m0 wat test..
haiyya..alal falah

abe we p0n ensem gak..tjuk muscle sat00..hua3..

sharamli said...

tanjung n0n0d...miss u.....
eyaakk eelup

mira said...

wakakakakaka meng0ng2. correction: lps test dynamic br jwb tag aku. haha

boha,tnjuk muscle satooo.. fuhyooo hebat r muscle d....

sharamli said...

d?
apekah....
ala..ala...nak s0h gak r..
B..tj0k muscle sat00...

B:okey..B tjuk la ni (sambil menunjuk2 pahanya yg beket0l dihadapan b0ha buncit dan sapue kering)

mira said...

ape brg tnjuk muscle kt paha.. tu bkn muscle nmenye, tu lemak.. weh sbut slow2 sket paha tuh. terasa mcnad keh.. haha b hapo dio? bapok? bab*?

sharamli said...

bayap bemas

mira said...

bafwan