Pages

Wednesday, April 8, 2009

kpd rumetku

tlg bersihkn bl0g ak neh. tgk ni da pnuh debu2 cinta. tlg laa sapu. k0 kn rajin (walhal femalas nk mati). sy gne ayat 'nk mati' la. dlu sy n mcnad penah gelak2 sbb cm pelik dgr ayat 'nk mati'. bese org sbut 'nk mamp0s'. pasni aku nk gne 'nk idop' la plak. aci? oh ye, berbalik kpd cite rumet sy. sy suh die sbb die anne. bkn sy yg ckp, tp fmly die yg pggl die anne. aku sekadar mengtiru mereka. k0rg knal anne? anne adalah warga berkulit hitam (india laa bdh) yg bkerja sbg cleaner d blok kami yg sgt3 jakun thdp lift. nk tau thp kejakunan mereka:
  1. nk nek@trun drp tgkt1 ke tgkt2 pn gne lift. sgt bagus kerna menggunakn keperluas asas yg disediakn dgn sebaik2nye. mentang2 laa kt umah ko tade lift. huh aku rileks je tgk diorg sbb kt umh aku da bese men lift. nk g toilet pn gne lift. tp rumah aku setingkat je.
  2. sblm pintu lift terbukak, die siap tkn byk2 kali butang open. bengap ke ape anne ni. org tggu laa lift tbukak dlu pas2 br tekan butang 2. hampir kesemua anne2 mengaplikasikan bnde ni. cmne di0rg leh pk bnde yg sme ek? ak rase anne yg plg senior yg ajar junior2 mereka n ilmu itu masih diamalkan sehingga sekrang. bajet terer gune lift.
ok, abes cerita anne yg tidak disengajakn utk distory. (kalo korg xphm ayat ak, pegi mati laa korg) berbalik kpd cite rumet aku. rumet, jgn lupe taw cuci bl0g sy ni. sembur febreze sket. kasi wangi. jgn sembur perfume makcik besah taw.
(tamat sessi merapu)

dan sekrang telah masuk sessi siyes. sbnrnye, i mau story, smlm i mmpi ngeri u! (buat gaya bersungguh mcm cite anak mami sambil tunjuk gelang yg penuh sampai ke siku) sy xnk mimpi 2 btul2 terjadi. sy mimpi fmly sy naek kereta n jatuh lam sungai. bile masing2 tgh kalot selamatkn diri, then br perasan adam xde. uwaaaaaaaaaaaaaaaaa sy ngs xhenti2 dlm mimpi 2. sy syg adam. Ya Allah Ya Tuhanku, jauhkan la keluargaku dari malapetaka. sesungguhnye syg aku thdp mereka adlh tdak berbelah bagi. sy xnk igt lg mmpi 2. pergi pergi pergi!!! jgn dtg lg kcau fmly sy.
(tamat suda cite mmpi sy)

seterusnye,sy ingin mengstory pasal esk. esk n0g0ri j0hor cuti. sy pon xphm nape stiap kali bday ak, jhr akn amik cuti. bagus betul. mereka hormatkan saya. thanks rkyt jhr. thnks mawi. (sbb mawi org jhr wpun sy xpnh sukakn die). maka plan saya pd hari cuti adalah:
1. mangun lmbt (slalu sy mangun awl)
2.siapkan repot (da smggu tertangguh)
3.on9 smpai termuntah

p/s: entry kali ni tade pic. sy lpe nk snap pic anne.