Pages

Thursday, May 28, 2009

tag from padlah

padlah ni org suh plih 8 je tp mcm 80 yg die pilih..huhu ape daaa
tp tape, ak ske jwb tag

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
sedih. sape2 yg tau sal ni, pliz help me. sory med, i xdpt nk story kt u..

2.Saya nak makan?
nasi kukus

3.Saya tak suka?
waiting

4.Impian saya?
tlg adik2 bile ak da dpt keje

5.Haiwan yang saya tak suka?
kucing. i geli okie

6.Saya harapkan?
dpt jmpe die

7.Jika boleh putarkan masa?
nk kmbali ke zmn sk0lah. xnk msuk u. aci?

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
tyme ni umo ak 31. rsnye da jd lecturer kot tyme ni..hahaha amin

9.Handphone saya adalah sebuah?
benci tgk fon sbb mnuggu msg yg xkunjung tiba. haha

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
erk

11.Saya suka pada?
kete wrn turqoise.

12.Kawan-kawan saya..?
smuanye comel mcm sy

13.Pernah dikhianati?
penah2. tyme f3-f5. hamba Allah ni slalu jeles ak dpt mrkh xm lg tggi dr dia. igt lg ms f3, die siap g jmp cgu lg sbb xpuas hati nape ak ley dpt tggi. siap koyak lg ketas jwpn aku. hahaha
nk ak state nme mereka ke? xperlu kot..

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
wt bodo je. dgr2 cite die pnh tgkp lesb0 ms kt asrma. lntak die la, ak da xsaing pon ngn die. lg sorg lak still saing ak lg. bnde yg da lps tu bia je la kan..

Senaraikan 8org utk di tag
rumet (takut r 2..hahaha)
iena aizu
kj kamal
tasha linda (mg htg ak 3 tag dh!)
teha uitm
mizan naim
poyaty
mcya paih


4 comments:

space4lady said...

hahaha..tak yoh lah tag ak nya..:D
eh sapo kesoh maso form 3 tuh?

Fadhlah said...

huhuu..thanks jawab tag...
lesbo tu aper?

-atiQah- said...

mira...jangelah sedih2...
hr tu xde nok hbs berchatting dgn mira..
nanti lain x deh..

pasal kes form 3 tu sapo?? adakah saya termasuk jgk?? oh tidak..kerana saya cuma sekls dgn anda semasa form 4 dan form 5 sahaja.. ;-p

mira said...

tasha linda: ah xkiro, ak nk mg jwb jgk! ado laa sore minah nih.. malah ak oyk nm0..

fadhlah:welcome. lesbo tuh lesbian. kah3

tiqah: gilo skema ayt kj. muahaha