Pages

Thursday, June 10, 2010

randomness 2

alhamdulillah, maka dengan ini selesailah lawatan xrasmi lecturer ke kilang aku. supervisor ak Dr.Haslinda n bliau sgt2 lah baek hati.. i l0ike~~ thanks Dr.! mula2 aku offer nk g jemput die kt renaissance hotel tp die ckp xpe, die nk g sndiri. if die tersesat br die call aku suh g jmput. org2 yg xknal kilang aku tu mmg akan wajib sesat sbb kilang aku tu sgtla besar.. then die call aku ckp suh g jmput die sbb die da puas pusing area pengkalan chepa tu tp xjmpe2 pon. die tggu aku kat kolej polytech-mara n aku plak dgn berlagaknye ckp 'ok Dr., sy dtg sekarang'. pung pang pung pang drive 2 3 kali area tu, last2 xjumpa pon. haiyoo aku pon tersesat jugekkk! kesian Dr. tu lama dk tggu aku. bile da smpai kilang, die agak terkejut gk la tgk kilang aku.kah2 pastu bile da jumpe penyelia kilang aku, maka bermula lah sessi interview. byk gile topik diorg duk borak2 n aku plak da jadi cam org tgh tgk perlawanan badminton, kepala kiri kanan kiri kanan.. xhengat dunia di0rg duk borak2 n yg paling best, sikit sangaaaattt la diorg dk ckp2 sal praktikal aku. tajuk selebihnye hanya berkisarkan gaya hidup org kelantan,tempat2 best kt kelantan,brg2 murahhh,mknn2 kt klantan,red warrior, smuanye psl klantan lah. siap tulis pelan lg nk g mkn nasi ulam. hahak spoting abes la Dr. ni.. da la xlwt kilang,bku log plak cek gitu2 je. huhu alhamdulillah supervisor aku sgt best!


petang tu plak aku ngn med g kenduri kawen umah mmbe med,besfren die tym kt skolah tp da 5taun xjumpa. aku pon knal jgk mamat ni tp xpnh jumpa lg. td la 1st tym kt0rg jumpa. mamat ni agak nakal gak la,dulu penah kne repeat matrik. then da insaf kot n trus dapat 4flat. now bliau tgh wt medic kt ukm. masa mula2 dgr die dk cite2 ke med, perrghh rs cam terpegun gile ngn die. siyesly xcaye langsung die bleh wt medic sbb dlu tym skolah die sgt nakal. so med, jdkan la besfren awk tu sumber inspirasi. hihik

pic ni plak tym kuar r0nggeng ngn med pas balik kerja. aku kan mengidam nk mkn kfc blackpaper, nasib baek ade org tulun bwk.. hihik


hr senin mlm aku kuar r0nggeng ngn mir plak. kt0rg g mam steambot kt horizon. balik umah je da kul1130pm. nasib baek xkena bebel. huhu kiri tu adalah ekah iaitu adik mir. kt tgh tu plak irah, spupu mir merangkap adik arwah bake n kanan tu adalah mir.

3 comments:

nedi said...
This comment has been removed by the author.
nedi said...

haha..aku tny xngaku! c**p*t!
rano uncit napok len? napok po koho kurus. haha..dio cuti ko? ejah mari jale koknih la nge dio..

Anonymous said...

amboi3..sedak oyak ko ore...