Pages

Tuesday, June 23, 2009

bergabung!

semakin hari semakin mls nk hupdet bl0g
ok jum bace!

hari ahad
dgn muka tidak malu lg tidak bsalah ak join p mamam umh spupu mir. keh3 da la xknal btg idung, pas2 tbe2 g mkn umah die lak. di0rg wt knduri smpena spupu mir dpt msuk upm. 1st tyme nek kete mir drive. org bawu dpt lesen laa katakan.. lps p knduri, p pntai irama lak. tmn adik si mir ni dating. see, btapa spotim nye kt0rg siap p tmn adik dating lg..keh3


hari isnin
lepak kt umh jerk

hari selasa (hr ni la ngek)
men boling ngn kezen n adek.. de 0rg report aku kuar ngn jantan len.. muahahaha funny ok. pdhal jantan tu adek aku. keh3 len kali nk kuar ngn jantan len jgn p kbmall.



p/s: hupdet sket je. bz dk isi ptptn adek aku. cilakak punye adek. die sonok g tgk bola. aku ni kne bebel ngn abah sbb xisi lg ptptn. nsb baek aku ni kakak yg spotim lg cool~

2 comments:

space4lady said...

waaa..best nye sek mum tubik..mek tu leh bawak kreta dah?hebat2!!sob2..rindu2..

mira said...

homlaa mek tuh br dpt lesen.. saa cpt la blik! kt0 g degek 3oghe.. muahahahaaa