Pages

Tuesday, June 16, 2009

tag fr bini matju

3 things bout me t0day:
-sesungut..urghh xske! kne kms umah tp xlarat =(
-mlm ni bbq at my h0me..yahuuu
-xsbr mau tggu pos laju dtg

neway tis jijik award dtgnye dr iena
sapa ati mg wi award gni kakku
tgk gmbr nih pon xlalu make dh aku..haha
mst mangkuk jambe umh mg gni jgk!



syarat 1
-copy dan paste kan award diatas dalam blog anda!

syarat ke 2
-jawap soalan berikut dengan jujur!

1. Siapakah Nama Anda dan sila nyatakan link blog anda sekali!
Nur Amira bt Mohammad Nasir (http://memigha.blogspot.com)

2. Anda Kawan Saya ?
4 sure

3. Bagaimana Cara Kita Bertemu ?
classm8 aku tyme f4 n f5 n satu mtrk.kmpp best!

4. Anggapan Anda Apabila Pertama Kali Bertemu Dengan Saya ?
lawa ugop dio nih (sile muntah darah)

5. Anda Masih Beranggapan Sedemikian ?
ye..kwn2 sy sume c0mel2

6. Apakah Yang Mengingatkan Anda Kepada Saya.
payed..muahahaha

7. Anda Tahu Semuanya Tentang Saya ?
n0t really

8. Terangkan Diri Saya Dalam Satu Perkataan.
manja

9. Perkara Yang Anda Tak Suka Pada Diri Saya.
die da nk abes blaja tp sy lmbt lg =(

10. Kali Terakhir Anda Berjumpa Dengan Saya.
reu kot

11. Kelemahan Saya ?
suko nepik

12. Jika Anda Mampu Beri Apa Saja Kepada Saya, Apakah Ia?
numbuk sutil, nk? haha

13. Perkara Yang Mengembirakan Saya ?
jupo matju

14. Perkara Yang Menyedihkan Saya ?
pisoh nge aku. muahaha

15. Saya Sudah Berpunya ?
gewe yo nm0 aizudin

16. Mungkinkah Saya Akan Berkahwin Pada Suatu Hari Nanti ?
mustilaa..amin..

17. Kata2 Yang Ingin Anda Beritahu Kepada Saya Tetapi Tidak Kesampaian.
aku saye mum

18. Anda Rasa Saya Pendengar Yang Setia ?
yup

19. Jika Saya Tiada Lagi Di Dunia Ini, Apakah Perasaan Anda ?
bdh punye soklan. musti laa sedih

20. Kata2 Terakhir Anda…
sapa ati mg wi award frenSHIT kakku!

syarat 3:
-sila tag seberape banyak kawan anda yang patut menerima award ini

xmau tag sape2.. xssgp nk bg!

1 comment:

Anonymous said...

hoho..
aku mutoh daroh dh neh..hehe..
tsedak aku baco nama payed..
oh tidak~!!!!

comei bena mum wi namo bin matju..
aku tringat ko spupu nisah tuh..