Pages

Friday, February 11, 2011

printscreen edition

ini baru suku *sigh*
longggg way to gooooooooooooo.. 

nk mintak tlg sgt ngn korang, tolong doakan Allah permudahkan segala urusan fyp aku. bkn aku je, tp smua kwn2 yg tgh struggle ngn fyp. please ye korang. moga2 termakbul doa korang n hnya Allah yg mmpu balas jasa baik korang. :)

td chatting with my practical fwen. mamat ni bdk unimap. perggghh best gila kalo jd student unimap. NC diorg suh luluskan smua dak2 yg tgh fyp. means dat even xsiap lg, tp NC suh luluskan jgk. bukankah itu satu kebahagiaan? inilah kebahagiaan yg dicari-cari selama 4thn ni. kebahagiaan yg xkan dpt diucap dgn kata2. haha  kan best kalo NC utm pon cmni jgk. pernah x terpikir, knape mst ade fyp? sedangkan nt bile kite da keje, jarang sgt yg akan dpt keje related ngn fyp yg da kita buat. bukankah itu satu pembaziran? haha

to those yg da almost finish with ur fyp, xyh la korang berlagak ngn aku. aku tumpang syukur bile korang da hampir siap. aku tumpang happy ngn korang, at least da tau yg korang xyh extend kan? alhamdulillah. tp xyh la nk menunjuk nunjuk. xyh la ckp 'aku da nk siap da..tinggal sket je lg'. drp korang dk berlagak xtentu pasal, baik korang g amik wudhuk n smayang sunat. doakan ktorg yg xsiap2 lg ni.

No comments: