Pages

Monday, May 9, 2011

esok exam tp mlm ni tgn gatal nk updet blog

happy mother's day to all emak2 kt dunia ni esp my wonderful ful ful mom, pn. zalina ali. mak aku hebat! of koz la kne ckp mak kite hebat. kang kalo mak ak terbaca blog ni, xpsl2 kne potong elaun kalo ckp die xhebat. ngeh3 tp mmg btol la mak aku hebat. sbb dlu die besarkan ktorang tanpa bapak aku. bapak aku tym tu kne ngajar kt oversea (oversea la sgt). jd tinggal la mak aku sorg2 je. pastu bapak ak tinggal ktorg lg, p smbung blaja plak. again tggal mak aku sorg2 je yg jaga aku adik bradik. aku still igt lg tym nk g dftr abg ak masuk mrsm beseri. bapak ak xleh nk g anta sbb die sibuk blaja kt genting. jd nk xnk terpksa mtk tlg uncle ak tlg antakan abg aku. mak ak join skali laa.. mak ak ckp susah gile bile abah ak xde. of coz la xslesa kan bile kite mintak tolong org. otw nk g beseri tu, mak ak cite die siap nangis dlm kete sbb betapa susahnya nk g dftr anak tnpa suami di sisi. smua bnda nk kne setel sndiri. tp mak aku cover2 la nanges, xkan nak nanges beria plak kan. alhamdulillah abg ak da bjaye skg nih walaupun ak xpenah merasa gaji dia lg T_T. aku syg mak aku sgt2 wpun kadang2 die suke membebel. tp mak aku sporting. i love u mummy! xleh nk cite byk2 psl pengorbanan ibu sbb esok aku ade paper, jd kne taip laju2 sbb pasni nk study.

pernah x rasa kecewa gila bila org tu da jnji ngn kita tp last2 smua janji2 tu ke laut je? benci okei! contohnye bulan lps ko da berpakat ngn mmbe ko nk g ronggeng sama2. ko punye la excited smpai tiap2 hari ko pangkah hari kt kalendar tp bile da tiba masa, tiba2 mmbe ko tu g ronggeng ngn orang lain. rasa nk sepak2 x? sakit hati smpai xleh nk stdy. susahkan bile hati mcm kayu. haihh

mlm td tgn ni saje gatal p check 8pax list. bila cek, ada 3 no je dlm list tu which is no besfren aku, no med n last skali no arwah bake. siyes terkejut gila bile tgk ade no arwah dlm 8pax list sbb aku da xigt ak save no dia dlm 8pax list. rs cam sedih gila sbb dlu kan ak rapat ngn arwah. sedih smpai terbawak dlm mimpi. ak mimpi bile ak blk klantan, ak mrh2 dia sbb da lma dia xcntct aku. ak tnya knape kite da xrpt cam dlu lg. ak tny ape slh ak smpai kite lgsung xcntct. tp spatah pon die xjwb smua soklan yg ak tnya.. dia senyap je.. smpai ak naik bingung duk pikir apsal ak ngn dia jd cmni. dlu bukan men rapat tp skg ni lgsg xcntct. ak siap ajak dia kuar lg tp die wt snyap je. xckap pape pon. bile ak tersedar drp mimpi, trus ckp dlm hati 'ya Allah, ptut la die da xcntct aku. die da xde kt dunia ni'. rs sakit dada bile da tersedar dr mimpi tu. alfatihah bake T_T

motif utama hupdet blog ni sbb rasa kecewa gila ngn mmbe ak yg mungkir janji tu. grrr! btw, esk last paper as degree student. doakan saya ye kwn2. even open book exm, tp rasa cam susah gilerrr sbb sbjek ni mmg susah nk mati. T_T

1 comment:

Anonymous said...

thumb up