Pages

Tuesday, May 3, 2011

im in pain

hoyehhh come back after almost 2months didnt update this blog! well, sgt sibuk dgn title 'final year student'. sape yg pnh pgg title ni then u noe how it feels r8? tiap2 hari sibuk nk mati. tiap2 hari dibelenggu mslh fyp yg xsudah sudah. hari ni kalo one big problem settled down, tup tap tup tap mslh lain plak lenggang lenggok dtg.. tmbh2 kalo dpt sv yg mcm sv aku. kalo pg ni ko call dia ckp nk jmpa ptg, ptg tu adalah lbih baik ko tdo kt blik je sbb blum tntu esk ko dpt jmpa dia. ayat cam keling eh? wuteva lahh, cuma da point is kalo ko jnji nk jumpa ptg ngn dia, konpemm xjdnye nk jmpa ptg tu. pg esk pon blom tntu jadi. dats y xpelik kalo dlm bil fon penuh no fon sv aku smpaikan bf kwn aku syak die ade scandal lain sbb byk no sv aku dlm bil dia. ngeh3 pastu kalo dpt jumpa sv, kdg xdpt solve mslh pon.. sv aku tu suka bercerita psl life dia. dia bleh pot pet pot pet berjam jam dgn ktorg duk cite psl life dia. walhalnya bincang psl fyp 20.3% je. hebatkan sv saye? aku pon penah jadik babysitter ank dia sbb dia g meeting. comelkan? ok dah2, stop ngumpat sv sndiri. tp kan,aku no hal kalo aku n mmbe2 aku yg buat fyp under dia kutuk dia. sbb ktorg tau dia mcmana.. tp yg jadik mslh, org lain yg bukan under dia, lebih2 plak kutuk dia. wadehek? xyh nk jd bizi body laa. xyh nk tnjuk korang tu caring smpai cmtu skali. 

last week ktorg viva. aku kne tembak kaw-kaw beb! mmg teruk gila kne hentam. silapnya adalah sbb SALAH AKU SENDIRI. sape2 yg tgk aku kne hentam, xyh la nk komen:
'ni student en.F, patut la kne hentam teruk'.
'bdk2 yg buat dgn en.F, mst ade mslh lah'
'tiap2 tahun pon mcm ni kalo buat under en.F'
sila tarik balik kata2 korang tu sbb sv aku xmenjadi punca aku kena hentam. sehari sblum present, sv da cek slide aku from a to z. sblm panel hentam aku esoknya, sv da hentam slide aku awal2. yg jd mslhnya, tgn aku ni haa tlebih gatal.. bleh plak few hours before present, ak p ubah result. last2 end up dgn tembakan peluru berpandu tanpa henti drp panel. 

tym tgh present. credit to en.rozaimi

ok done with fyp. now aku tgh final exam. two downs, two more to go. dua2 paper yg da lepas adalah hancusss! xtau la cemano result nanti. hari2 duk pikir psl paper yg da lepas tu.. aku ni jenis yg terlalu memikirkan sesuatu. even duk huu haa huu haa ngn kwn2, tp deep inside my heart, asyik sakit dada je duk teringat paper yg da lepas tu. slalu nk blamekan diri sndiri sbb xstudy btul2. ye laah,of koz kne blame diri sndiri. xkan nk blame jiran umah sbelah plak kan? tahun akhir ni, kemalasan nk study adalah melampau lampau hokeh. xtau la knape. mungkin xsbr nk abeh blaja.. huhu

memandangkan sem ni ktorg lgsung xsempat nk kuar enjoy2, jd after paper automation hari tu, trus plan p enjoy2 sbb nxt paper adalah lmbt lg. hehe mula2 g giant bli storage box nk isi buku2. haihh leceh btol la nk packing smua barang2. barang2 aku masyaAllah banyak smpai xhengat donia! kalo nk angkut guna kete, konfirm xmuat.. xtau la cne nk hangkut bwk balik umah nih.. lps tu g mam piza, memandangkan da lama gile ktorg mengidam piza. lps tu p karok, lps tension puas2. melalak xhengat donia.. mls la nk cite psl karok, tp tempat tu sgt sgt sgt cantik gila!! mcm hotel hokeyhh.. (peghak)

pasni konpem aku rindu korang!

smlam dpt msg drp en.med 'cek ur dellmir312. ade send sumthing' tup tap tup tap checking email, tadaaa dpt ni: 
credit to incik boha.
hehehe terharu. thanks a lot!

penah x rasa smgt gila nk updet blog pastu tiba2 smangat jd 0? cmtu la aku tgh rasa skg ni. chow bebeh!

4 comments:

ajimon said...

ngeh3.. we all miss you!

nadira shahid said...
This comment has been removed by the author.
Nana Farhana said...

yeaayyy!miya da setel fyp dio!tahniah miya!hehe..so,pahni smbung master ko?

me suya said...

muahaha.. gilo..
aku paper sumer abes doh.. lusa viva.. tataw la lagu mano,paper baru ni pun po xkhatam.. cam bodo jah final sem ~