Pages

Thursday, August 26, 2010

ku mohon dipermudahkan segala urusan

buat apa dicerita
bahgia kite rasa
biar xdipercaya
peduli orang kata
150juta by hana zatie



ya Allah
ku mohon dipermudahkan segala urusan
ku mohon dipermudahkan segala urusan
ku mohon dipermudahkan segala urusan
fikiran sgtlah bercelaru skg ni
segalanya bagaikan xteratur

mood nk raya pon xde. otak asyik pk fyp.
ya Allah
ku mohon dipermudahkan segala urusan

semalam bukak fb arwah. bace balik komen2 fmly arwah n komen aku ngn arwah, rindu.
dalam hati terdetik 'mlm ni dtg la dlm mimpi. da lama xjmpa'
dan mlm td, aku mimpi arwah. 
terima kasih ya Allah.

2 comments:

me suya said...

yer migha. aku pon sama.. tp alhamdulillah.. dipermudahkan.. proposal aku dah submit and proceed.. huhuhuhu so aku nk balik ng tenang. ade 5 esemen mnuggu nk anta pas raya.. malam ni nk buat sikit2

mira said...

aku xdop submit gapo2 pom lg. sbb tu aku risauuuuu giloo!!!! huhu doa kakku etek bia setel mslh fyp aku nih.