Pages

Tuesday, August 17, 2010

xde gambar pon

alhamdulillah hari ni da ckup seminggu puasa. rasa cm kejap je kan.. sahur pon baru bape kali.. kalo kt umah mmg sure akan bgn sahur sbb umi akan kejut sampaiiii bgn tp kalau kt utm, siyes xsdar lgsg sahur. even da set alarm kt dua2 fon tp still xsdar jugek. memandangkan aku sorang je yg puasa kt blik ni, sbb tu ssh sket nk bgn. if rumet aku puase, die la yg tulun kejutkan. mlm td pon nsb baek org sbelah tulun ketuk pintu.

puasa ni mcm xmengidam nk makan yg best2 pon. pegi bazar pon xtau nk bli ape. tgk makanan yg best2 pon xtliur. makan je la ape yg ade..huhu tp aku rindu nk mkn nasi+sayur masak lemak+ikan tawar+budu+ulam. kt jb ni mane mau dapat? huhu puasa tahun lepas, stiap kali nk bkk pose mst ade orang anta msg slmbt bkk puasa. taun ni org tu da xwish sbb die da bhgia kt sana. al-fatihah buat sahabat.

aku adalah xsbr nk balik cuti raya! cepat la 2mggu ni berlalu.. too many assignments and projects!! dh la berderet deret test tgh tggu turn utk dijawab. wish me luck ye kawan2. insyaAllah everything akan settle slow2. korang mesti penah rasa kan down gile bile diri sndiri xreti nk wt esemen. rasa mcm bodohnye aku.. pastu mula la pikir bukan2. aku adalah slalu cmni. siap nangis2 lagi. xphm btol la ngn diri sndiri, sket2 nk nangis.kate stone heart! hak3 cmni la adat belajar. yg penting kne usaha.. ^_^

skarang ni mls nk updet blog sbbnye xde camera nk tgkp gmbr. henpon 90hingget aku ni canggih sgt smpai xreti nk tgkp gmbr cne.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.