Pages

Wednesday, January 11, 2012

aktiviti orang xde keje

kelmarin pegi SGS Upm nk submit transkrip degree tp bila smpai je sana "awk kena anta skali dgn sijil dgree. kalo transkrip je xboleh." adoiii laa lemah btol la cmni. dh la nk pegi sgs upm tu bkn main jauh lg. aku ni nama je study kt upm tp jarang sgt masuk dlm upm sbb fac aku kt luar. so jgn la tnya aku pape tmpat kt dlm upm tu sbb aku mmg xtau. yg aku tau dewan upm, sgs upm, masjid upm, cimb upm. tu je kot? masjid upm mmg xleh lupa, asal lalu situ je mesti tringat kawan aku. huahua act status aku kt upm tu 'provisional'. provisional dlm bm ape eh? jd aku kne submit transkrip n sijil dgree utk hilangkan status provisional. sbnrnya transkrip tu kne submit within 2weeks after graduation tp being me, phm2 je laa..xde masa nk submit.kah3 eh bukan xde masa tp m.a.l.a.s. SGS UPM tu dh la jauhh, atas bukit plak tu..tu yg jd mslh sket nk g submit. lps xm ni br ada kelapangan nak setelkan hal2 yg tertunggak. jd smalam aku pegi lagi skali kt SGS UPM tu utk submit transkri skali ngn sijil degree. alhamdulillah da setel smua..

motor uncle ni sgt femes kt area serdang n equin park. aku slalu nampak uncle ni tp asyik xsmpat je nk tgkap gambar. smlm dia benti moto btul2 dpn kete ktorang. cepat2 aku snap gambar motor dia. kah3 no plat semangat 1malaysia hokeh! ni kalo tnjuk kt abg.najib mesti dia bangga.. tp jpj lulus kt kalo wt plat sbesar ni?

lepas da setel smua urusan kt upm, ktorang pegi the mines to kill the time. smpai je sana terus terjah coolblog. da lama sgt mengidam nk minum coolblog. huhu kt giant n jusco equine xde pon coolblog ni. hampehhh btol. lepas tu da xtau nk wat ape..nk soping baju tp xde duit. sobsob xpe, bile elaun masuk nanti, siap ko elaun. nk soping abes abesan. keh2 after solat zuhur kt surau, bincang2 nak balik umah ke x. kalau balik sure jem sbb tym tu org da nk blk keje. dan xsemena mena ktorang terbeli tiket wayang. dah tu terbeli, terpaksa tengok la kan. hak3 muvinya kul545 tp tym tu baru kul4 kot..

sbb xtau nk wt ape, jd ktorang lepak2 je kt splash park ni. ingatkan besau tempat ni tp kecik jew. ok la utk bdk2 5taun mandi. tym ktorang pegi, ade 1fmly tgh mndi kt cni. mak bapak diorang xmndi la, anak2 je yg mandi. aku tgk mak bapak diorang tu sgt muda, lg muda drp aku kot. tp anak da 3! cemano tuh? lmbt plak nk ada anak sndiri pastu bawak diorang jln2. ewah3 gatai! blaja pon xabeh lg.

adila and i.

bile da boring lepak2 kt splash park tu, xsemena mena lg ktorang terkarok plak. bile terbayar duit utk karok, nak xnak terpaksa nyanyi la. kah3 
ammboihhh semangat!

we watched the darkest hour. out of 5stars, aku cuma bg 3 je. jalan cite menarik tp bila da abes 'laaa cmni je ke cite dia?'. rugi gk la tgk. huhu lepas magrib baru balik umah.

No comments: