Pages

Saturday, January 7, 2012

PD part 2

after sukaneka tu masing2 masuk bilik, merehatkan diri. letih la kunun main sukaneka tu..mne xletihnya, main tym matahari betul2 terpacak atas kepala. nasib baik aku ni putih..jd xnmpak sgt la itamnye. keh2 lepas da rehat2, ramai2 konvoi pegi pantai teluk kemang. eh ye ke? ntah..xigt dh ape nama pantai tu. jalan tym tu jem gilaaaaaaa. ramai rupanya makhluk2 pegi bercuti kt pd. pdhal bukan ade pape yg best pon kt sana..

my uncle, nenek, ammar n i.

ali's family tgh shopping makanan. ktorang smua pegi makan tengahari kt satu kedai ni, kt area pantai tu jgk la. tp servis lembab nk mamp**. aku order nasi ayam je tp punye la lama nk smpai makanan aku tu. siap gado2 lg ngn makcik kedai tu. kalo sedap berbaloi la gak tunggu tp xsedaaapppp lgsung. ayam mcm hidup segan mati xmau je.. dh la xsdap, mahal plak. 

tak tak aku xgemok pon. baju tu je yg besauu T_T. tym ni lps mandi pantai n men banana boat. ni 1st tym aku men banana boat and it was superr best! tp yg xbestnya bila aku kne hempap ngn bapak aku tym jatuh dlm laut sbb bapak aku duk blakang aku. jd bile banana boat tu tumbang, bapak aku pon tumbang atas aku. naseb bek xlemas. huhu sian makcik aku terpaksa men banana boat tu jgk xckup orang pdhal awal2 lg dia da pesan dia xnk naik sbb takut. sepanjang duk atas banana boat tu dia xbenti2 baca ayat quran. pastu bile tokey tu suh lpskan tgn tym nk campak ktorang dlm laut, makcik aku xlepaskan pon tgn dia. aku bleh bayangkan mst dia pikir 'aku xnk mati lg..aku xnk mati lg'. aku tau makcik aku mst bengang ngn aku sbb paksa dia naik. hahaha mintak ampun ye aunty.....

lps da smayang asar, plan asalnya nk terjun kolam ramai2. tp last2 fmly aku je yg turun. yg lain smua rehat kt bilik, penat mndi pantai agaknye kot. tp bile da smpai kt kolam, pergggghhhhhh mcm sardin kolam tuh! penuh dgn manusia2. terus terbantut niat nk mndi kolam. aku rasa kalo mndi pon, stakat duk berdiri dlm kolam tu je la..kalo nk berenang mmg xleh lgsung sbb xde space pon utk berenang. sebesar2 kolam tu boleh penuh dgn manusia. isk2 

tp si adam ni da mengamuk nk mandi jgk. kalo mndi sorang2 xpe gak, ni nak jgk suruh aku,adik aku n mak aku terjun skali. nak xnak terpaksa terjun gak la.. tu pon main kt kolam budak je T_T

mlm plak ade bbq! weeee syiok sangat. mlm tu sepanjang pantai penuh orang berbbq. mcm2 ragam makhlok duk bbq. kitorang xbawak brg pape pon utk bbq ni. smua g bli kt giant je. ayam yg da siap marinate pon bli kt giant je.. sedapppp! (sedap btul hokeh, bkn tipu). korang kalo mls nk marinate ayam, g la bli kt giant je. hehe

me not in good mood during dat night sbb kaki sakit. 

amalin, izzaty, aisyah n aqib

ade birthday celebration utk bdk2 comel yg lahir bulan doblas. tp aku rasa dlm gmbr ni aku je yg lahir bulan 12. yg len malu2 kucing nk masuk gamba. yg bukan lahir bln12 plak sibuk nk interframe.

lepas da abes bbq, smua terbongkang penatt. esoknya da xde pape aktvt da.. siap2 utk pulang ke destinasi masing2. ade yg kena balik penang,kedah,kuantan,klate,shah alam n bla3. aku n fmly trus blk kl, nk setelkan urusan kawen. hehe 

all in all, best gila!

No comments: