Pages

Friday, January 13, 2012

live from tumpat

wehuuuuuuu im home! baru je sehari kt umah tp rasa mcm da naik sekilo. mampuih ler kalo sehari naik sekilo. cukup sebulah da mcm belon jadinya.. malam td naik bus kul 1045pm kot. asalnya bus kul 10 tp kul 1045 br bus smpai. 1st time naik bus sani yg ade tv kecik kt depan seat masing2. so agak jakun la sket.. aku nak try godek benda alah tu tp segan sbb xreti. haha nak2 plak smlm duk sbelah laki, lagi la den segan. kang xpasal2 dia cakap aku jakun. time bus benti makan kt merapoh, mamat sbelah aku tu turun p makan. so tym ni la paling seswai nk godek bnda alah tu.. tekan punye tekan, hampehhh! xjadi pon.. tp seat kt depan aku tu jd plak. xsmua  seat berfungsi bnda alah tu.. jd konklusinya, xpayah letak pon xpe! kunun mcm exclusive la bile ade bnda tu tp kalo smua xberfungsi and xleh guna, xde guna pon ade bnda tu. hangin plak tibe2. hahak

sampai je umah terus bantai tidur smpai kul1130am. (tumpang lalu mak mertuaa. kadang2 je ni mak, bukan selalu pon.hehe). bangun je terus bukak tudung saji kt dapur. see baguih sgt anak dara ni kan. dh la membuta smpai tengah hari, pastu bangun2 je terus hadap nasi kerabu.. xcukup ngn nasi kerabu, p goreng plak roti canai segera. jam time ni kul12lebih then after smayang jumaat, bantai nasi pulak sepinggan. skg ni perut aku mcm org pregnen 2bulan. cukup sbulan ni ade jgk mcm org pregnen 6bulan.hah sudaaaaahh.

after asar ktorang p umh nenek belah umi aku. makcik aku wt makan2 sket smbil berkumpul semua family sbb esok nenek aku nk operate mata dia. harap2 everything goes well tomorrow. tlg doakan nenek sy ye kawan2.. lepas dh huu ha hu ha kt sana, terus balik kg belah bapak aku plak. and now im updating this blog live from tumpat. weee~ tp bercinta nak updet kt cni sbb kjap2 kene connect brodband. line sgt slowww. eh tp xde la slow sgt, kalo slow sgt mmg sure lah xleh hupdet. tp tu lahh,kjap2 aku kena alih tempat. mula2 duk atas krusi pastu baring atas lantai,last2 duk depan pintu umah baru ade line.nasib baek xkena panjat bumbung umah T_T. esok pagi2 lg da kne chow nk g hospital, tgk nenek aku. will update more tomorrow.

c u bebeh

No comments: