Pages

Tuesday, January 18, 2011

18012011

1)bgn awal sbb headache. slh satu kelemahan aku adalah kalo sakit sikit je terus body aku jd down. rasa mcm lemah xbermaya walhalnye sakit sikit je. cth kalau aku sakit kaki, xpsl2 otak pon jd sakit jgk n bile otak sakit, maka timbullah prasaan nk ponteng clas. ngeh2

2)sakit hati.

3)pernah x terfikir kenapa Allah xmakbulkan doa kita? sbbnya Allah sayangkan kita. Dia nk kita berusaha lebih keras utk dptkan apa yg kita nak. ataupun mungkin doa kita xsmpai disbbkan sbb2 tertentu. cubalah muhasabah diri masing2. aku slalu pikir kenapa Allah xnk makbulkan doa aku..

4)almost 7yrs kenal, xpernah skali pon dia botakkan rambut. tp skg ni dia da jd tok sami. mungkin cara ni boleh buat dia lupakan kisah lama. im happy for u.

5)kejap lg clas pkul 12-4pm. tepu otak bila lecture 4jam berturut-turut-turut.

6)kalo asyik duk pikir benda yg buat kita sedih, smpai ke sudah xkan hilang sedih tu. tp aku ni susah nk lupa bnda2 cmni. almost everytime asyik duk pikir. kadang2 rasa bodoh sbb biarkan diri sndiri jd selemah ni. xtau lah smpai bila aku nk jd cmni. haihh

7)ade sesiapa sudi brainwash aku secara free of charge? kalo nk basuh guna berus sabut pon ok. berus kuat2 biar bleh lupa segala benda yg aku nk lupakan. kalo guna kertas pasir xbkesan sgt.. guna berus jamban pon ok kot.

8)sy nak purse fossil. sy nak purse fossil. sy nak purse fossil. sy nak purse fossil. tp xde duit nk beli T_T

3 comments:

Poyaty said...

hehe, get well soon ya. hurmm, doa lagi dgn bersungguh-sungguh. Allah mahu lihat hambaNya meminta kepadaNya

mira said...

tenkiu. hehe tu laa, jgn putus berdoa.. Allah nk suruh kita slalu dekat ngn Dia..

me suya said...

ya.. bakpo mg ni. mg rilek2 sudoh la ya.. jgn duk stress ko bende lain.. baik mg pikir ko fyp

btw.. Nganyim molek komen ko aku.. muahaha