Pages

Monday, January 31, 2011

followers and blogging

aku tulis blog ni utk diri sndiri. sebagai kenangan utk diri sndiri. nt 5taun lg, aku xperlu susah payah ingat balik segala memori2 lama..blog kan ada, juz baca je balik older post. tym tu konpem akan senyum sendiri. sbb tu seboleh-bolehnya aku akan tulis dlm blog smua kenangan yg aku lalui. mne la tau kot2 satu hari nanti ank2 aku baca blog ni. hehe pernah terfikir nk ada anak sndiri? of koz smua org pon nak kan.. aku pon nak. seriously xsabar nk ada anak sndiri. tp pernah x terfikir bila kiamat? aku slalu fikir bila kiamat akan berlaku; sblum aku kawin ataupun slps aku kawin. wallahuallam.. opss sorry tersasar tajuk. jd xyh la follow blog aku dgn hrpn aku akan follow balik blog korang. follower ni ada 2 jenis; 1)yg btul2 nk tau life kita n 2)follow sekadar nk tmbh bilangan followers kt blog sndiri n bleh dpt byk duit drp nuffnang. sebut pasal nuffnang, aku xtau cemano kite bleh dpt duit tp mcm best je bila tgk blogger2 femes dpt duit drp nuffnang. aku xberminat nk register nuffnang. xtau la knape.. mungkin sbb aku blogging sekadar suka2, bukan blogging secara serius. aku cuma follow blog2 yg aku kenal.. dgn hrpn aku xputus hubungan dgn kawan2 lama. even blogging untuk suka2, tp aku blogwalk jg blog2 yg femes spt haniszalikha. two things yg buat aku respect kt haniszalikha, iaitu dia pentingkan family n dia budak pndai. ada lg satu blog femes yg aku baca tp aku xsuka cara dia sbb dia mcm berlagak. hehehe kalau aku tgh sedih n tension, aku suka baca blog ni ini bukan LUCAH! Ini kenyataan! konpemmm aku akan gelak sorang2 bile baca blog dia. blog diana pon aku akan gelak sorang2 gak. 4 me, dua2 blog tu bleh buat aku release tension. blog kawan2 pon aku slalu baca even aku xtinggal komen. kalau ada mood mengomen br aku komen blog kwn2. chill bebeh :)

4 comments:

-atiQah- said...

mira..buh la nuffnang..bleh duit sket..hehe..
tulah..ado blogger hok femes tp berlagak..tp baco jgk sbb nyibuk nok tahu pasal dio..huahuahua..

mira..oghe raso kalu mira serius blogging mesti ramai org baca jgk..mesti ramai follower jgk..sbb gaya penulisan mira xbosan..

mira said...

"mira..oghe raso kalu mira serius blogging mesti ramai org baca jgk..mesti ramai follower jgk..sbb gaya penulisan mira xbosan.."

muahahahahahahahaha nk bodek ko kj sayam? holaaa2 nt kito g make umh boh luso deh..ore blanjo..

me suya said...

hahahaha..Kj ngepom doss tu.. Hehehe aku blogging sbb sama cam mg..so lagi, kalu bulih nk catat belako gapo hok belaku dalam hidup aku ni.. mana tahu depan har aku hilang dalam kenangan.. hukhukhuk.. cayam u babe^^

-atiQah- said...

hahaha..bongekkk mira..
malah jupo mira dgn suya..ngaju..
hahaha..