Pages

Saturday, January 15, 2011

i miss them

lmbtnye nk tggu lagi 2minggu. xsbr nk balik umah. 




ini budak kecik br ada fesbuk. si abg la yg tlg buatkan.. kalo chat ngn dia, aku kena bc 2 3 kali ayt dia br phm. haha hari tu die suh aku buatkan dia facebook but then aku ckp 'xleh. nati adik main game jh skmo'. aku mmg nk dia ada facebook tp as a kakak,kena consider la bdk ni kaki game. kang kalo dia ada facebook, xpsl2 dia abaikan study. tp i noe as long as dia kt umah, bapak aku akan slalu monitor dia. budak ini bgus woo, pg2 lg da bgn. kul7am konpemmm bgun. keje dia kalo x main ps, dia main game tenet. tu je la keje dia tiap2 hari tym cuti skolah. kalo tym skolah, bapak aku xbg main game. mlm2 kena study. kah2 padan muka! so far study dia ok la. he got all a's dlm xm. ellehh baru drjh 1. aku dulu drjh 1 pon dpt smua a jgk kottt. aku sentiasa doakan yg terbaik for him. ya sayang adik!

4 comments:

Mir said...

haha comei adam!!

me suya said...

hahaha sangat comey la adam.
i thought u miss us.. hehehehe

fatihah azemi said...

haha..geng adik sayo tuh..geng men ps

mira said...

mir: like sis like bro. ngeh2

suya: i miss mu n mirah jgkkkkkk!!! rayo cino mu kelik dop?

kakak: tau xpo! hahaha