Pages

Sunday, January 30, 2011

300111

1)nasihat untuk diri sndiri: tlg jgn biarkan emosi menguasai diri. hehe

2)aku dpt oakley free. yeay tenkiu! tp nmpk xcantek plak. nyesal xplih wrna pepel. (byk songeh btol!)

3)aku rasa kalo aku jd lecturer, mungkin aku jd lecturer yg garang. ptg td ajar adik aku add math.. da lps ajar br aku terpikir 'huishh garangnye aku ajar dia'. hahaha dah tu simple math pon xreti nk solve,mne aku xbengang..huh

4)ptg td jgk ajar adik aku drive. ntah pape je ajar guna kete auto. kang kalo xajar dia majuk lak. haih

p/s to bomack: eh mne hilang vid yg awk record tym ajar sy drive dlu ea? da cari dlm laptop ni, xde la pulak. kalo ade, bleh uplod kt cni. kenangan tuuu..

5)mirah,sorry sbb mu terpaksa jd mangsa luahan perasaan aku. :(

6)nasihat untuk diri sndiri lg: jgn cepat melatah ye mira..

7)misi cuti ni adalah study abaqus n HT. tp smpai skarang pon xstat lg. jgn malas2 k mira! (diri sndiri jwb: aku bukan mls, tp skg ni emosi xstabil. kalau study,xleh nk concentrate)

8)yup,skg ni mmg emosi xstabil, smpai potong sayur pon boleh terhiris tangan sndiri. tp lepas tu bleh plak pikir 'kalau terhiris banyak kan best sbb nt konpem darah banyak hilang. bile drh byk hilang, aku akan pengsan' saje je nk rasa cmne kalo pengsan. hehe

5 comments:

me suya said...

ya sumbak loni..
sumbak parok.. ya, amik aku esok.. I treat u well.. jum la hang out sapa lupa masalah study.. hehehhe nanti mir balik, kito wak sekali lagi.. hgai maso cuti kito sebaik mungkin^^

P/s: Belajar adalah menyakitkan.. I hate STUDY

mira said...

yakk aku xleh jnji lg esk. sbb boh aku skoloh. adik aku awl2 lg booking dh keto.. klu nk suh aku g amik nge bus tambe bules laa..hehe

Anonymous said...

yakk boleh oakley free tuh.. mu gosok gapo tu dpt oakley free? nk eteppp



mcnad

mira said...

muahahaha sbb tu kno baik nge tokey2 hk nego spek.. gosok2 hk mno ptut, pah dpt la free..gagaga

nedi said...

sapo tokey spek? nk saim eteepppp..